1402-05-10   ||   1836

کارگروه ساماندهی البسه بانوان سومو به ریاست معاون وزیر تشکیل جلسه داد

نشست کارگروه البسه بانوان سومو به میزبانی معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

به گزارش کمیته ارتباطات تشکیلات سومو ایران، صبح امروز سه شنبه 10 مردادماه 1402 در جلسه‌ایی با حضور دکتر کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت، پروین کرملو مدیرکل هماهنگی و نظارت ورزش بانوان وزارت، دکتر جاسم منوچهری بنیان‌گذار سومو در ایران و عضو هیأت اجرایی فدراسیون سومو آسیا، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل امور فرهنگی وزارت، وجیهه نقوی معاون مدیرکل هماهنگی و نظارت ورزش بانوان وزارت، اعظم صفری نایب رئیس فدراسیون، نرگس آشنافر سرپرست کمیته آموزش و پژوهش سومو و نماینده نایب رئیس بانوان سومو ایران و تنی چند از نمایندگان معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت، مدیران و افراد صاحب نظر حوزه فرهنگی و ورزش بانوان، به بررسی گستردگی فعالیت سومو بانوان در ایران و جهان پرداخته شد.

در این نشست دکتر منوچهری ضمن ارائه گزارش عملکرد سومو بانوان از سال 1394 تاکنون، به تشریح دستآوردهای ملی و بین المللی این حوزه پرداخت و برنامه های پیشرو را به سمع و نظر اعضای جلسه رساند.

دکتر کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ضمن ابراز مسرت از فعالیت چشمگیر بانوان سومو، از حمایت آن معاونت از توسعه بیش از پیش سومو و میزبانی مسابقات بین‌المللی این رشته در ایران خبر داد. در ادامه نیز کرملو مدیرکل هماهنگی و نظارت ورزش بانوان وزارت با ارائه نقطه نظرات فنی مرتبط با فعالیت سومو بانوان، پیشنهادات اجرایی لازم را ارائه نمود. در این نشست سایر اعضای جلسه ضمن تحلیل پیشنهادات و برنامه‌های ارائه شده، برای تیم ملی بانوان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان پیشرو در سال 2023 آرزوی موفقیت نمودند.